S-a lansat Interesart

Standard

Asa cum am promis am deschis pe 13 Noiembrie, cu vin fiert cu scortisoara, cu prajituri de casa, ne-am intampinat oaspetii, pret de cateva ore.

foto12

Am avut alaturi prieteni, parteneri, dar si oameni pe care nu ii cunosteam, dar care s-au bucurat alaturi de noi.

Incepand de acum o sa ne gasiti in fiecare zi , de luni pana vineri intre 11 si 20, sambata si duminica intre 10 – 15, in cochetul nostru magazin, in aceeasi atmosfera boema de la deschidere.

foto1-interesart

Daca poftiti pe la noi veti gasi bijuterii, obiecte de decor, haine, pantofi, genti si mici accesorii pentru bucurii mari. Toate sunt lucrate manual, cu migala, au in ele parfumul obiectelor unice si un pic dn sufletul celui ce le-a lucrat.

foto2-interesart

Va vom intampina mereu cu povesti interesante despre produsele noastre, cu un ceai aromat si mereu cu alte surprize.

foto4-interesart

Daca vrei sa ne vizitati, ne gasiti, in strada George Georgescu, vis a vis de Restaurantul Jaristea.

Program:

Luni – Vineri 11 – 20

Sambata – Duminica 10 – 15

foto5-interesart


4 răspunsuri »

  1. Felictari Valentina si ma bucur ca a fost un succes ! Magazinul arata superb !
    Si nici nu poti sa iti inchipui ce bucurie a fost in sufletul meu cand am vazut pozele 😉
    Am avut emotii mari si asa cum am vorbit acum pregatesc colectia de Craciun !!

Lasă un comentariu