Joi, 13 noiembrie 2008, Interesart

Standard

A venit momentul pentru care muncesc de mai bine de o luna.

Joi, 13 noiembrie 2008, incepand cu ora 17 si pana la ora 20, va astept cu drag la deschiderea magazinului Interesart.

Am muncit, m-am stresat, iar am muncit, m-am simtit entuziasmata sau chiar demoralizata, am alergat, m-am lovit de birocratii inutile, dar ce este cu adevarat important este ca mi-am pastrat entuziasmul.

Am vorbit cu insufletire si incredere, am incercat sa sadesc in mintea fiecarui om care a auzit povestea mea, un gand bun despre magazinul meu.

In magazin au mai ramas doar cateva rafturi de pus, de sters praful si de aranjat minunatiile. Nu vreau sa va dezvalui mai multe despre loc, dar vreau sa va spun ce va asteapta joi: cele mai bune prajituri de casa, vin fiert cu mirodenii, felurite ceaiuri, o surpriza pentru toti cei prezenti, bijuterii, genti, pantofi, hainute, obiecte de decor toate minunate, invaluite in muzica in surdina, flori de toamna si lumanari.

Deci, va astept cu drag!

invitatie-interesart3-2

PS: Harta detaliata

localizare-magazin

4 responses »

  1. Pingback: InteresArt Store Opening | www.sofashon.com

  2. Imi pare tare rau ca nu pot ajunge acolo unde mi as fi dorit cu tot dinandinsul sa ajung,insa multe felicitari pentru ce ai reusit sa faci.Mult noroc!

Lasă un răspuns

