Invitatii botez & felicitari copii

Standard

Cu riscul de a da impresia ca lucrez numai pentru botezuri si copii (dar promit ca mai postez si despre altceva) o sa pun cateva modele de invitatii de botez si felicitari pentru bebe sau copii mai mari.

Pentru ca eu pastrez felicitarile primite de fetele mele in cutia cu amintiri, incerc sa duc cand merg in vizita la bebelusi cate o felicitare custom made. Pentru prietena mea Andreea am facut doua, pentru bebe Hiro, care este nou nout pe lumea aceasta si pentru surioara lui, Aimi.

felicitare bebe

sD1QC

Altfel in ultima vreme am mai lucrat invitatii, mai mult pentru baietei. Din ele va arat cateva, colorate tare si vesele.

invitatie botez

 

invitatie botez baiat

 

Asa ca daca aveti de facut un cadou unui bebe sau va pregatiti voi insiva de botez si va inspira ceva, putem lucra impreuna sa iasa ceva unic si special.

Lasă un răspuns

