De Craciun

Standard

In majoritatea anilor, cand vine Craciunul, eu sunt saturata de impachetat cadouri, ornamente & co, asta pentru ca lucrez deja de 2 luni pentru aceasta sarbatoare. Asa ca de cele mai multe ori sunt fericita ca a trecut, si numai apuc sa ma bucur efectiv.

Anul acesta fara sa imi propun am reusit sa fiu de cealalta parte a baricadei. Am fost invitate la petrecerea de Craciun de la Neoset, unde am petrecut foarte frumos. Daria a participat la atelierele pentru copii, de data aceasta organizate de altcineva (pfiuuu ce bine a  fost), s-a trantit in toate pufurile, paturile si scanuele moi.

family couch

Ce mi-a placut mie: prajiturile exceptionale, faptul ca la eveniment nu au fost multe persoane si am fost confortabil, ca desi am fost cu fetele dupa mine nu am simtit asta, cea mica a stat cu unchiul, iar cea mare a aprticipat la ateliere sau s-a jucat.

Dariei i-a placut tare ca s-a putut catara in paturile etajate si spiridusul si atelierele si faptul ca a scapat de sora ei pret de 2 ore🙂.

valentinaMinunatele prajituri

cookies

Si Daria la bricolat

daria

Cum ziceam ne-a placut tare si multumim pentru invitatie. Si mai multumim pentru puful minunat primit si ursuletii pentru fete. Si pentru ca puful a generat tensiuni intre fetele mele o sa mergem sa cumparam unul si pentru Lizi:).

Lasă un răspuns

