Cadouri de Craciun – continuare

Standard

Zilele ce au trecut am avut spor la bricolat si pentru Craciun am pictat si decorat cutii de lemn si mucava ce pot fi umplute cu fursecuri, turta dulce, cu cosmetice sau orice alt dar pretios. Ele pot fi folosite apoi ca si cutii de bijuterii, pentru ceai sau maruntisuri.

cutii cadouri de craciun

Cu acelasi spor la sugestia prietenei mele Otilia am decorat cateva tavi pentru servit. La ele am asortat cani si suporturi din pluta pentru cani/pahare. In interiorul tavii cu margine roz se pate scrie cu creta si apoi sterge, la fel se intampla si cu canile din set.

tavi si cani decorate manual

 

Pentru ca imi plac cum arata portativele, si nu ma mai satur sa impodobesc obiecte cu ele, am briocolat o cutie de lemn, o cana si suport din pluta.

set note muzicale

Evident ca daca aveti idei proprii putem sa le punem in practica, eu abia astept.

Lasă un răspuns

