La 100 de ani

Standard

Nu stiu pe nimeni personal care sa aiba atatia ani, mi se pare fabulos, sa ai de povestit atatea, dar ma pot lauda ca am facut un aranjament de flori pentru cineva care a implinit acesti ani. Mi s-a parut greu sa faci ceva care sa impresioneze, sa fie altfel si sa o onoreze pe stimata doamna.

 

M-am straduit cat am putut si m-am simtit onorata ca am facut parte din proiectul lor.

La multi ani senini, este tot ce pot spune, pentru ca mi se pare prea putin orice as zice.

 

Lasă un răspuns

