Trusoul de botez de baietel

Standard

Anul acesta am „botezat” pana acum 32 de copilasi dragalasi, asa ca o sa tot postez despre fiecare in parte.

Draga mea prietena Alina, a fost nasica prima data, iar pentru finutul ei George am pregatit o lumanare colorata, cu lamai si jeleuri. Am pus in ea hortensii, gentiana, craspedia, lisianthus, orhidee, dianthus si trandafri.

Trusoul de botez a fost si el colorat si asortat cu lumanarea. A avut si cruciulite bleumarin cu funde crem. Drept marturii am pregatit sticulte cu bomboane multicolore.

 

Lui George ii uram lucruri bune si frumoase in viata si sa se faca mare si sanatos.

 

Lasă un răspuns

