Botez cu flori multicolore

Standard

Mara este fiica simpatica a celor mai norocosi miri ai mei (asa mi-au zis de la prima intalnire) si cred cu tarie ca asa sunt. Sunt norocosi ca au o fetita frumoasa si sanatoasa si ca mereu sunt veseli si optimisti.

Am lucrat la fel de bine ca la nunta si am „fabricat” o lumanare multicolora cu lamai galbene. Mirosul a fost divin datorita freziilor, minirozelor, garofitelor si lamailor.

Pentru restaurant am pregatit pomisori cu panglici colorate asortati cu lumanarea.

Cum am zis, recuperez cu postarile, asa ca numai fac urari legate de evniment, insa ii doresc Marei sa creasca frumos langa mami si tati.

 

 

Lasă un răspuns

