Buchet de mireasa cu mere verzi

Standard

Continuarea buchetului de cununie al Ralucai a avut loc cu mere verzi si grau proaspat. Cand am cunoscut-o pe Raluca mi-a s[us ca toata lumea se asteapta sa aibe lucruri neobisnuite la nunta, asa ca isi doreste ceva neobisnuit.

Desi initial si eu si ea aveam altceva in minte, cu o zi inainte de nunta, dupa ce ii castigasem increderea cu buchetul de cununie am sunat-o sa o intreb daca nu i-ar placea sa ii pun mere verzi in buchet si a zis DA.

Asa a iesit:

Buchetul nasei a fost din hortensia albastra si am avut noroc de un albastru electric foarte frumos. Lumanarile au fost asortate cu buchetele fetelor.

Petrecerea a fost la Crama Domneasca si aranjamentul de prezidiu a fost intr-un cufar asortat cu sfesnice.

Sa aveti o viata fericita dragilor, mi-a fost drag sa lucrez cu voi!

 

Lasă un răspuns

