I’m back

Standard

De fiecare data cand ma mut, traiesc o adevarata drama cu internetul, asezarea lucrurilor la loc etc. Acum sunt functionala la parametrii normali, am reusit sa instalez si lampi in atelierul copiilor, sa imi aranjez biroul si sa fac dezordine la loc, sa le pun in rafturi si sa le etichetez.

M-am organizat sa fac si martisoare, mult mai bine si mai devreme decat in alti ani.

Am gasit un atelier nemeritat de dragut, pe care l-am aranjat cum am stiut eu mai bine.

Acum ca toate sunt in ordine, sa asteptam primavara🙂

Vesti bune in curand!

One response »

Lasă un răspuns

