Petrecere creativa de Craciun

Standard

Astazi timp de multe ore, am adunat tot depatamentul de New Media de la Sanoma si ne-am adus aminte de orele de lucru manual de acum multi ani, de la scoala.

Am organizat o petrecere de Craciun mai neobisnuita, fiecare a tras la tombola numele unui coleg si a avut posibilitatea sa aleaga ce  obiect sa ii picteze /personalizeze.

A fost fun si am trait o „betie involuntara” de la vopsea si diluant.

Am uitat sa laud toata echipa pentru creativitate si talent, pentru ca au lucrat fara sabloane, modele sau alte ajutoare!

Sper ca toata lumea s-a bucurat de cadoul primit.

One response »

Lasă un răspuns

