Astazi…

Standard

… am decis ca e vremea sa ma apuc serios de treaba. Insist eu in treaba asta a mea, ca vacanta ar trebui sa tina pana la vara viitoare, dar cred ca nu e cazul:).

Maine, sper ca vor veni intr-un final domnii de la Romtelecom sa instaleze internetul (nu e cu putinta sa cauti furnizori de net o luna, cand locuiesti fix in centrul Bucurestiului) si atunci voi avea mai mult avant. Asta dupa ce imi citesc cele 1000+ de posturi noi din google reader.

O sa planuiesc ateliere noi si o sa postez lucrurile minunate, dar putine, pe care le-am mai facut in ultima vreme, pregatesc buchete de nunta cu orhidee, un botez minunat si sigur imi mai vin ceva idei.

Deci sa punem punct si sa o luam de la capat, am zis!

 

Lasă un răspuns

