Nunta la malul marii

Standard

Stiu ca suna ca si cum as vrea sa rad de voi, povestind de o nunta superba la sfarsitul lui august, pe malul lacului in Mamaia, cand era asa de cald  si bine (prea cald, ziceam atunci), dar nu e deloc asa, am ramas in urma cu postatul si imi place prea mult ca sa las pana la anul.

Cred ca nunta Ginei, a fost cel mai aproape de perfectiune, chiar si pentru ochiul meu vesnic nemultumit. Asa cum s-a intamplat cu aproape toate miresele, vara aceasta, a fost calma si linistita chiar daca eu am venit cu un golf plin de flori de la Bucuresti, chiar in dimineata nuntii (drumul pana acolo a fost cred cea mai stresanta calatorie pentru prietena mea, care nu a avut voie sa puna nici o frana sau sa mearga prea incet).

Nunta a fost extrem de eleganta, impanzita cu elemente marie (scoici, stele de mare, nuante de bleu), florile alese au fost orhideele.

Cununia religioasa a fost pe pajistea din spatele hotelului Gociman, pe malul lacului, iar vremea a fost perfecta pentru ei.

Ce mi-a placut tare este ca am putut sa ii creez si accesoriile Ginei, bijuterii, floarea de par si o coronita de orhidee albe, in loc de voal.

Bijuteriile au fost o combinatie de cristale, swarovski si perle.

Concluzionad a fost o nunta minunatata si a fost incantator sa lucrez pentru ea.

Stiu ca pentru anul acesta numai e cazul sa vorbim de nunti la malul marii, insa ne inspira pentru la anul.

 

 

2 responses »

  1. Pingback: 2010… « Interesart Blog

Lasă un răspuns

