Nunta bordeaux

Standard

Am mai povestit despre Adriana & Mugurel, care sunt fruntasi pentru pozitia de cei mai relaxati miri, ever. Ei bine, surpinzator, au reusit sa fie la fel de reaxati si in ziua nuntii.

Adriana a venit la mine (in dimineata nuntii) sa isi ia calele pentru aranjamentul de par, era zambitoare si curioasa sa isi vada buchetele. Mai multe emotii am avut eu decat ei.
Pana apar pozele oficiale cu toate elementele de decor, va arat ce am reusit eu sa pozez.

Florile din bucheete si lumanari, au fost o combinatie de cale mov inchis si cale albe. Aranjamentul salii a fost predominant bordeaux (grena).

One response »

  1. Pingback: Botez cu flori multicolore « Interesart Blog

Lasă un răspuns

