Week-end culinar

Standard

Ziua de sambata mi-a facut tot weekendul. Am iesit cu Daria la masa, doar noi doua, ne-am plimbat la Carturesti si ne-am uitat la carti (impropriu spus, pentru ca am mers de 2 ori la baie, noi fiind la subsol si baia departe rau). A luat-o sotul meu la plimbare si eu m-am uitat la in voie la carti de bucate. Am primit cadou delicatese dulci, in borcane mici si fine, de la sotul meu, care ma rasfata in ultimele saptamani.

De la Carturesti mi-am luat niste stickere culinare si bombonele.

Seara am facut muffins, dupa o reteta din Good Food si le-am facut o glazura super buna, unde pentru ca nu am avut destula ciocolata, am pus chokotoff si au iesit yummy.

Asta seara mi-am cumpara mai multe ingrediente pentru glazura si pentru Chocolate Chip Cookies, dupa o reteta din NYT, de care ma apuc maine.

Am rasfoit temeinic cartile lui Jamie Oliver si in seara asta imi fac o ciocolata calda…

So eat, drink, live… o saptamana usoara

2 responses »

Lasă un răspuns

