Ce am in geanta

Standard

Luiza intreaba ce am in geanta, asta dupa ce ordonata ca un contabil si-a organizat-o pe a ei si ne-a fotografiat-o.

  • Deci in geanta mea buna la toate, primita acum numai stiu cat timp de la sot am urmatoareleportofelul care este cat jumatate din geanta chiar daca uneori e mai mult sau mai putin gol.
  • ultimul numar din cartea lui Jamie oliver (care apare la Jurnalul National)
  • o carte cu retete de cocteiluri – primita cadou tot de la sot:), daca nu alta revista din luna curenta sau material de studiu din categoria arts&crafts
  • 2 agende, una de zi cu zi si una pentru programarile atelierelor creative
  • pixuri, creioane si stilou
  • un ruj, strugurel, picatura (ratacita printr-un buzunar), o foarfeca, tic tac, suportul de carti de vizita, un carlig de rufe si o bucata de puzzle facute „cadou” de Daria si o stanta in forma de lalea.

Acum este o perioada mai putin aglomerata si deci geanta mea e mai usurica, se adapteaza vremurilor.

Scotocim prin gentile Clarisei, Ancai si Cristinei (cu voia lor bineinteles).

3 responses »

  1. aaa m-ai prins!🙂 am sa te dezamagesc, dar nu imi place sa ma car cu genti dupa mine, le evit cat pot, desi am multe… si, evident, le tot schimb, atunci cand le port. ce nu-mi lipseste din geanta e portofelul cu de toate, batonul hidratant pentru buze, servetelele de hartie si aparatul foto🙂. plus doua telefoane. cam atat. doar atat🙂 vara am si ceva crema solara pentru fata. diferenta intre mine si majoritatea femeilor e ca nu ies in fiecare zi, nu ma duc nicaieri decat cand am de tradus pe afara, la plimbare, la mancat afara, la cumparaturi. daca as avea un job probabil m-as cara cu jumatate din casa dupa mine🙂 in geanta, evident.

Lasă un răspuns

