Fascinatia Parisului

Standard

Luiza are o fascinatie pentru Paris, asa mare incat vrea sa se mute acolo si sa duca o viata mai boema decat aici. Adica asta inseamna sa ma lase singura sa merg la cafea la pranz, cand toti oamenii normali sunt la serviciu. Luiza cum spuneam iubeste Parisul, si se duce macar o data pe an acolo. In februarie cand va merge din nou imi va aduce vederi alb negru cu stradute frumoase si boeme, cu care eu imi voi face un tablou in living.

Desi nu am vazut niciodata Parisul stiu ca mi-ar placea acolo, sa stau la un bistro, cu o cana de capucino, in fata, cu multa spuma si perfect facut.

Pana atunci insa, planuiesc sa fac obiecte sic cu aer frantuzesc, perle si panglici de culoarea untului, dantele si multe obiecte de decor.

Am inceput cu o cutie. Nu are nici un rost acum, menirea ei nu este decat sa dea startul la ceva mai mare.

Este facuta dintr-un carton gros, vopsit ivoire, cu bucati dintr-o carte de poezii in franceza veche de 100 de ani, imagini sugestive din Paris, dantela, hartie arsa.

Este unica si mi-a fost imens de drag sa o lucrez, data viitoare o sa fac una roz. Inauntru o sa pun o ceasca de capucino.

3 responses »

  1. Pingback: Mărţişoare origami « Idei pentru mamici si copii

Lasă un răspuns

