Atelier de ceai si dichisuri

Standard

Vreau sa incepem anul intr-o maniera relaxata, care sa ne binedispuna si de aceea m-am gandit ca un modul ce are ceaiul tema principala, ar fi numai bun pentru o dupa amiaza de rasfat personal.

Pentru acest modul am pregatit:

I.Tava ceai, pe care o pictezi si o decorezi asa cum vrei, pentru a avea un accesoriu sic.
II.Set ceai din portelan pe care il pictezi in voie.
III.Doua cani pictate pentru tine sau cei mai buni prieteni
IV.Creeaza singura ceaiul perfect. Ai la alegere o varietate de ceaiuri pe care le amesteci dupa preferinta.
V.Cutie ceai din lemn, pentru ca pliculetele din ceaiul tau favorit sa stea la loc de cinste.
VI.Set ceai pentru cadou, pliculete de ceai, cutie pentru zahar, borcan de miere, lingurite, toate intr-un cos fancy, gata sa fie facut cadou.

Durata curs: 2 ore, pauza de 10 min

Marti (26ianuarie, 2,9,16,23 februarie si 2 martie) de la 18:30

sau

Joi(29ianuarie, 5,12,19,26 februarie si 5 martie) de la 18:30

Pentru inscrieri sau alte detalii:

0722 586 736

office@interesart.ro

Termen limita inscriere 24 ianuarie.

5 responses »

  1. Pingback: Ateliere creative « Lumea mea

  2. Pingback: Ceai, prajiturele si portelan pictat « Interesart Blog

  3. Pingback: Atelier de ceai si dichisuri – saptamana a doua « Lumea mea

  4. Pingback: My Prince and My Princess « Lumea mea

  5. Pingback: Ceainic si dantela « Lumea mea

Lasă un răspuns

