Cu copii de Halloween

Standard

Sambata, am facut dovleci cu copii.

P1190654I-am impodobit bine, am pus lumanari si ne-am aliniat pentru poze.

P1190658Si dovlecii:

P1190660Si la colindat:

P1190665Toate astea s-au intamplat cu grupa mea de copii de la Corbeanca, unde merg in fiecare sambata. Nu ma  dau in vant dupa sarbatorile americanilor, dar anul acesta a fost altceva. Nici macar nu m-am simtit de Halloween, ci ca de Craciun (caci era tare frig), cand mergeam cu totii la colindat, cunosteam toti vecinii si ne intalneam cu alti copii pe strada, si oamenii ne primeau in casa…

Lasă un răspuns

