Ultima zi de vara

Standard

Ieri am cumparat o sacosa mare mare de fructe si legume din piata. Un spectacol de culoare! Am luat si un pepene. Dupa somnul de dupa amiaza al Dariei, ne-am asezat o patura pe terasa, am umplut o farfurie cu pepene dulce, probabil ultimul vara asta si am facut picnic.P1180877Am vazut antrenamentele de tenis de pe terenul de vis a vis de casa, ne-am uitat la cer si am identificat un cablu ce leaga casa noastra de a vecinilor si am decis sa il numim Vasile. Trebuia sa aiba si el un  nume.

P1180878Am stat pana cand soarele s-a ascuns dupa case si s-a lasat racoarea, semn ca vara sa terminat…

P1180879

Lasă un răspuns

