Let’s tutu

Standard

Pe Daria , desi nu o stiu decat de un an, mi se pare ca o stiu de o vesnicie. Vorbim rar, dar cand vorbim nu ne mai saturam, e creativa si vorbeste din suflet. De la ea stiu GreenTea sau Violeta’s Vintage, stie locuri minunate.

M-a sunat sa o ajut cu un cadou pentru sora ei care urmeaza sa implineasca 40 de ani. Stiind povestea lor am propus ideea tutu-rilor, unul pentru ea si unul pentru Mara, fiica ei. E o idee de-a mea mai veche care o vroiam pentru mine si Daria mea mica.

Ce alta metoda de a te simti cea mai tanara, cand implinesti 40 de ani, decat imbracand un tutu colorat.

P1180828

Eu abia astept sa le vad imbracate pe amandoua. Andreea si Mara..

P1180821

P1180826Pana le vad pe ele, am facut din resturile ramase un tutu mic mic, pentru Daria a mea.

P1180838

P1180836

Lasă un răspuns

