Accesorii de nasa

Standard

Elena a fost pentru mine ceva mai rau ca o mireasa… Nu vreau sa stiu cum a fost cand s-a casatorit ea🙂.

DSCF0111

A venit la mine hotarata, cu cateva probleme simple si clare. Vroia cercei, accesoriu de par si sa ii vopsesc pantofii. Cu pantofii credeam ca o sa fie cel mai greu, dar m-am inselat. La cercei ne-am impotmolit de multe ori si ne-am intalnit de cateva ori sa ii probeze.

acc nasa

Sper eu ca pana la urma sa fi fost pe gustul ei tot ce am facut.

P1180515

2 responses »

Lasă un răspuns

