Carte de poezii

Standard

Mi-e drag de oamenii care prin natura cererii lor sunt deosebiti… „Initiatoarea” invitatiei personalizate pentru atelier a avut de facut un cadou la fel de special.

A trebuit sa „legam” poezii intr-o carte, care sa fie facuta cadou autorului.

carte legata2

Eu am fost incantata tare de rezultat:

P1180397Si ambalajul pe masura

carte legataChiar daca a trebuit sa o fac intr-un timp tare scurt, mi-a facut o deosebita placere sa o lucrez. Ma gandisem initial sao imbrac in catifea, dupa care am ajuns la vopsea cu textura glazurata.

Lasă un răspuns

