Dar imi place la munte….

Standard

In primul rand ca-i mai racoare, e aerul tare si mirosul de verde ametitor. Dupa cateva zile la Brasov, intr-un apartament pe care il iubesc, de unde se vad muntii si soarele te mangaie dis de dimineata.

Ne-am plimbat pe strazi, am mancat turta dulce, ne-am dat in leagan si am pictat in parc cu copii la evenimentele Watumi. Mereu zic ca as fugi din Bucurestiul prafiut oricand, si un oras ca Brasov cred ca mi-ar fi de ajuns. Aveam o colega in facultate de aici, care zicea ca nu ramane in Bucuresti, ca nu poate trai aici, ca dupa 5 ani de facultate nu s-a adaptat. Si din cate stiu e tot in Bucuresti… asa dependenta provoaca.

Ne pregatim sa plecam acasa si sigur ne intoarcem curand. Trebuie sa mancam inghetata de la o gelateri recomandata in Good Food. Am fost la cea din Constanta si vreau sa merg la toate cele 5 din top.

De maine din nou la treaba … cu drag

Lasă un răspuns

