Bijuterii mireasa

Standard

Imi place sa fac pentru mirese bijuterii, accesorii de par, sunt diafane si mereu trebuie sa iasa perfect.

P1090792Am lucrat pentru mirese cu care am facut schite dupa schite, dar si cu femei pe care nu le-am vazut niciodata. Si mereu a fost o placere.

P1090796Bineinteles, ca lucram si la comanda, de fapt aceasta este metoda pe care o preferam, pentru a face obiecte unice si deosebite.

ADI_4515

P1140377

Indraznesc sa spun ca as incerca cu drag sa fac modele de voalete pentru mirese indraznete.

P1140388Indrazniti!

One response »

  1. Buna seara!
    Am vazut ca puteti realiza voalete pt mirese, la comanda….Ati mai lucrat voalete? Ati putea realiza o voaleta cu o floare de orhidee si plasa? Pentru detalii as putea trimite o poza…

Lasă un răspuns

