Then and now

Standard

Ieri am avut ajutoare de nadejde, si mai multe ele decat eu, au facut un pic de ordine in magazin. Am decis ca e cazul sa facem ceva cu masuta de cafea din fata fotoliilor. O patasem cu vopsea, si cum era imbracata in material verde, nu se putea curata.

Am scos materialul si am transformat-o total, in ceva ce mie imi place nemaipomenit….

A fost asa:

InteresArt (17)

Si acum este asa (ar arata si ma bine daca ar fi fotografiat-o aceeasi persoana):

masuta interesart

Lasă un răspuns

