Colt de rai – Gura Portitei

Standard

Am plecat mult prea de dimineta, de fapt pentru mine era tot noapte pentru ca nu am dormit deloc, asa ca tot drumul l-am dormit. Deschideam din cand in cand ochii pe sfarsit de drum si vedeam o padure deasa prin care treceam si ploaia care cadea, dimineata care nu era foarte luminoasa. Era ca o poveste dulce, din care nu m-as fi trezit, as fi savurat-o intre zi si noapte, intre vis si realitate. Abia la intoarcere am descoperit un drum fabulos, ca dintr-o vedere, printr-o padure de un verde magnific, campuri combinate cu dealuri, grau cu maci, flori mov intens. Frumusetile dispar insa pe masura de te indepartezi de Gura Portitei.

P1160667

Desi a plouat mult timp, nu am stat in casa, am savurat linistea, marea ploaia. Am mers desculti pe nisip, ne-am dat in leaganele de pe plaja, am facut forme, adunat scoici, ne plimbat cu barca.

P1160674

Ne-am alintat si ne-am rasfatat si am promis ca o sa revenim, sa incercam si apa.

P1160789

6 responses »

  1. Salut
    extraordinare poze!!!!
    chiar sunt de la 1 iunie??
    de ce nu e nimeni pe plaja?
    care e drumul asa frumos de dus/intors de la Gura Portitei?

    • Da chiar sunt de 1 iunie. Nu e nimeni pe plaja pentru ca era un weekend cu ploaie si cumva extrasezon. Dar in general sunt foarte putini oameni acolo, pentru ca se ajunge greu. Mie mi-a placut drumul care duce la Jurilovca…

  2. Salutari
    merci de raspuns- din poze Gura Portitei pare chiar un colt de rai, linistit, departe de mizeria dupa litoral
    m-am uitat pe harta si apoi am vizitat site-ul lor http://www.guraportitei.ro, am sunat si e plin acum- nu am gasit camera pt cazare
    mai incerc
    se poate ajunge pe la Harsova- spre Tulcea, nu?

      • Salut
        nu sunt chiar asa putine locuri – 68 camere duble, apartament si vreo 60 de casute
        am vorbit cu cei de acolo, la receptie- cica au mai construit 6 noi camere -Vila Scoica dar tot sunt plini pana in Septembrie. M-au indrumat catre Lunca http://www.complexlunca.ro. am facut rezervare si peste 2 saptamani sper sa iti trimit poze frumoase de acolo….
        noroc, vorbim
        PS- abia astept sa vad drumul

  3. PPS- cat despre cort… as vrea eu!!!… dar ma va ucide sotia care vrea apartament, aer conditionat… bla- bla, chestii femeiesti

Lasă un răspuns

