Cosuri cu cadouri speciale

Standard

Anul trecut de Craciun, imi facusem la magazin pachetele frumos aranjate, pentru cadouri, si le lasasem intr-un colt. Am avut surpriza sa constat ca oamenii imediat se duceau la ele si mai mult de atat o doamna mi-a si cumparat unul, pentru ca nu am putut sa o refuz. Apoi am vazut atractia irezistibila pentru produsele asezate pe masa si impachetate pentru alti clienti. Asa ca m-am gandit sa ofer cosuri gata ambalate, pentru cei ce traiesc o drama cand trebuie sa aleaga un cadou.

Sunt doar cateva, acum la inceput, dar vor urma si altele.

cos cadou 1

Ele sunt o combinatie intre produse handmade (bijuterii, esarfe, accesorii, obiecte de decor), cosmeticele despre care va vorbeam aici, ceaiuri si accesorii pentru ceai.

cos cadou 2

Preferatul meu:

cos cadou 5

Pentru copii.

cos cadou 4

3 responses »

  1. intr-adevar de mare ajutor pentru cei ce nu se pricep la cumparat cadouri.
    o mica intrebare am..de unde ai luat cosurile? ma chinuie talentul😛 si parca as face si eu pentru sarbatori. mersi!

Lasă un răspuns

