Rasfat parfumat

Standard

De saptamana trecuta au ajuns la noi in magazin delicii parfumate. Am avut vreme sa le testez si acum le prezint.

cosmetice 4

Momentan avem bile efervescente de baie, gel de dus, iaurt si unt de corp, apa de fata, ulei de masaj, sare si lapte de baie, scrub parfumat. Toate sun frumos mirositoare, din ingrediente naturale, sapunurile si bilele efervescente sunt facute manual. Scrubul cu cafea pe care l-am incercat eu, este o minune, are doar cafea si ulei de jojoba, care lasa pielea catifelata.

cosmetice 1

Vom avem mai multe produse, cosuri de cadouri.

cosmetice 2

cosmetice 3

5 responses »

    • Poate au si minusuri, dar eu nu le-am descoperit. Ma bucur cand descopar comori, pe care altii nu le-au aflat inca. Te invitam sa le cunosti, sa le mirosi si sigur vei fi de aceeasi parere cu mine.

  1. Pingback: Cosuri cu cadouri speciale « Interesart Blog

  2. Pingback: Week-end plin « Interesart Blog

Lasă un răspuns

