Locul unde as vrea sa raman….

Standard

BARCELONA….

Sunt numai de o zi si jumatate aici si m-am indragostit. Imediat ce am pasit din avion am mirosit marea. Era la cativa kilometrii, dar se simtea. Nu iubesc notiunea de mers la mare, plaja etc, dar iubesc marea primavara, cand e un pic cald si adie vantul, nu e aglomerat si poti sta doar tu cu tine.

Primul contact cu Barcelona a fost Las Ramblas si atunci mi-am dat seama ca orasul traieste intens, la cote maxime si este plin de viata.

Gaudi, e un geniu! Tot ce a facut nu se compara cu nimic altceva, de fapt Barcelona este diferite de oricare din orasele pe care le-am vazut pana acum. Cand am iesit din metrou si mi s-a dezvaluit Sagrada Familia, am simtit furnicaturi, e mareata. Placerea absoluta a fost Parcul Guell….

Visez sa il vad din clasa a 2 a cand am invatat la ora de spaniola `El gato Mustafa’, si este asa cum mi l-am imaginat. Stradute inguste care duc la mare, case fermecatoare cu aer mediteranean.

Maine o iau de la capat si imi doresc, sa fie mai lunga decat azi, si poate fara ploaie.

3 responses »

Lasă un răspuns

