Cu manusi

Standard

De la buna mea prietena Luiza, am primit o carte extraordinara. Nu am apucat sa o citesc pana la capat, dar sunt sigura ca nu ma dezamageste la sfarsit. „Cu manusi„. E adaptata la vremurile noastre, desi sunt lucruri pe care nu le folosim si ni se par indepartate de vremurile noastre. E scrisa cu tact, finete si autoarea pare o persoana delicata.

cu-manusi

Nu m-as fi gandit niciodata ca daca il vezi pe sotul prietenei tale in compania altei doamne, cel mai indicat e sa nu mentionezi prietenei tale. Inca analizez argumentele pro si contra.

Luiza a zis bine ca o sa ii foloseaca si Dariei asa ca multumim de pe acum!

3 responses »

  1. Am citit-o si eu joi, e o carte frumoasa, genul de carte pe care ti-ai fi dorit sa o fi scris. Mai are autoarea niste scapari in peisaj, gen ca daca se despart doi oameni e vina femeii, etc, dar in ansamblu e o carte care descrie un anumit mod de comportament, adecvat vremurilor moderne, comportament care nu poate fi de fapt mimat si este o stare de spirit!

    M-am bucurat ca a scris cartea pentru ca incepusem sa ma intreb daca doar eu ii spun vanzatoarei de la Billa te rog si multumesc, primind ca raspuns indiferenta, tacere, si niste ochi goi.

  2. Slabutza cartea … Cam multe scapari totusi…gen ca nu intrebi pe cineva unde a fost in vacanta, ca iti inveti copiii cum sa se poarte cu personalul casei (ca acum oricine isi permite menajera si sofer)… Serios?

    Cred ca manualul acesta de comportament ar avea mai multa autoritate daca ar fi scris mai cu eleganta, mai cu tonul unei ‘doamne de clasa’ (m-au deranjat cumplit intrebarile gen „ghici ce?” presarate pe ici pe colo). Nu vreau sa o jignesc pe Mihaela Nicola pentru ca habar nu am cine este si nu cred ca am mai citit vreodata ceva ce ea a scris. Compar si eu cu ce am mai citit si imi formez o opinie…

    Cu toate scaparile, cred ca daca e putin periata (nu numai femeile trebuie sa se poarte cu manusi)…ok, putin mai mult periata… cartea poate fi introdusa in scoala pentru cursuri intre clasele 5-12. Success!

Lasă un răspuns

