Cadou de ziua mea, in avans

Standard

Ieri, pentru ca imi era in drum, si pentru ca se afla intr-un cartier de care sunt indragostita, si care imi trezeste amintiri frumoase (Cotroceni), am hotarat sa duc eu o comanda unei doamne pe care nu o cunosteam de niciunde.

Pentru ca nu ii luasem numarul de telefon, si usa era inchisa, a trebuit sa stau aproape 20 de minute in fata usii, cu soacra in telefon sa imi caute numarul cu pricina.

Dupa lupte seculare am reusit sa dau pachetul, unei doamne dragute si insacinata. M-a sunat dupa cateva minute sa imi spuna ce incantata este de ce a primit. Nu stiu de ce dar in cazul ei am avut emotii, mi s-a parut mie pretentioasa, de unde, nu stiu. Asa tare m-au incantat cuvintele e.

Astazi cand am ajuns am primit un email si un link…. aici a fost cadoul meu in avans. Asta in conditiile in care oamenilor le e mai usor sa scrie de rau decat de bine.

Multumesc asadar, Bogdana, cuvintele tale mangaie mai mult decat crezi!

5 responses »

  1. LA MULTI ANI, deci! facem cu randul la zile, se pare!🙂 sa fii sanatoasa si fericita, ca restul vin de la sine! te sarut!
    haha, la anul nu se stie cum voi serba, de fapt niciodata nu stim, nu-i asa?

    distractie placuta!!!!!

  2. La multi ani si din partea mea, si ma bucur daca am reusit sa fac ce ai spus tu mai sus!

    Si scuze ca vin cam tarziu urarile, dar, am ajuns din intamplarea intamplarii aici la tine! Cu atat mai bine!

Lasă un răspuns

