Magica si mereu surprinzatoare… Clarisa

Standard

Am mai vorbit despre inelele ei, au venit o data cu primavara, cu zarzarii infloriti, cu vanticelul cald.

clarisa-4

Nici nu o cunosc si nici nu o stiu pe Clarisa, dar frumusetea sufletului ei razbate de la mii de kilometrii si ajunge la mine. Au ajuns aseara, seturile de la ea, cand nu eram, dar astazi cand am ajuns m-am bucurat cand am vazut plicul pe masa. Mi-am amintit ca trebuiau sa vina.

Le-am rasturnat cu nerabdare pe masa, le-am scos din pungi si le-am incercat. Sunt superbe, si mi-am ales si eu cateva, chiar daca sunt inconjurata de ele, pe unele mi le doresc pentru mine.

clarisa-5

Vi le dezvalui si voua, sunt superbe!

clarisa-1

clarisa-2

clarisa-3

One response »

Lasă un răspuns

