Sa fie flori

Standard

Alina, cea cu prietena de aici si marturia de aici,  mi-a ramas prietena. E un deliciu cand vine la noi, rade din tot sufletul, indiferent ce povesteste, daca e bine sau rau.

M-a sunat ea intr-o zi si mi-a zis ca vrea flori cu mult verde, multe mere si lime. Sa nu uiti ca trebuie sa fie mare, mi-a zis ea. Cu sacosa de mere verzi verzi si delicioase, m-am apucat de aranjament.

aranjament-mere

Asa mare a fost, ca nu mai incapea pe masa, acoperea tot ce era in jur.

aranjament-mere-detaliu1

A doua cerinta a fost pentru mama ei. Am ales flori de primavara: hortensii, lalele, narcise, zambile, muschi si eucalipt.

aranjament-primavara

3 responses »

  1. Cosurile cu flori au fost un succes, cel verde a captat atentia si a rezistat cu brio vreo 12 zile, intact, iar cel pentru ziua mamei, ei bine, acum infloresc zambilele:)

  2. Pingback: Cununia Feliciei « Interesart Blog

Lasă un răspuns

