2 ani

Standard

Ieri a fost ziua iubitei mele, Daria, am avut zi libera si cu toate astea nu am apucat sa ma organizez. Am alergat dupa tort, prin oras, si ploua oribil, si era frig, am fost la cumparaturi si mi s-au rupt toate sacosele, eram stresata ca sotul imi plecase la Iasi la 5 dimineata si se straduia sa ajunga inapoi.

Dupa ce invitatii au venit, m-am mai relaxat, a ajuns si Bogdan si am avut casa plina, de copii si oameni mari.

Momentul superb a fost la tort, cand i-am cantat la multi ani, asa bucuroasa ce a fost, toti au aplaudat-o si ea era incantata.

Imi creste inima, puiul meu a facut 2 ani, e mare, vorbeste, ne iubeste si noi o iubim.

p1150063

9 responses »

  1. LA MULTI ANI , DARIA !
    Sa ai parte de multa sanatate si fericire in viata ! Si sa iti pastrezi zambetul tau frumos si inocent !
    Te pupam dulce !

  2. Sa creasca mare, frumoasa, sanatoasa, fericita, alaturi de voi. E frumusica foc.
    As mai scrie o continuare a urarii dar sunt neinspirat si binedispus la vederea zambetului de satisfactie al Dariei.🙂

Lasă un răspuns

