Stop si de la capat

Standard

Ieri a fost ziua mea libera. Am stat cu Daria acasa. Ne era la amandoua dor. Eram si obosita dar trebuia sa ma incarc cu energie de la ea. Copii dau energie, nu ti-o iau asa cum zic unii.

Dincolo de munca din ultimele zile, care pana la urma a fost o placere, a fost si dezamagirea din suflet datorata ultimelor evenimente. Am pierdut ceva, dar mi-am dat seama ca am un sot si un copil minunati.

O luam de la capat si cu munca si cu toate. Urmeaza povesti despre zilele de creatie intensa.noi-3

Lasă un răspuns

