Am facut martisoare cu Daria

Standard

Astazi a fost ziua mea de stat la magazin si pentru ca sotul e racit cobza, am luat-o pe Daria cu mine. Incantata, nevoie mare, atat ca sta cu mine, dar si pentru ca merge la magazin si poate sa se joace in voi cu de toate.

Pentru mine a fost zi de lucrat martisoare, Dariei i-am dat lut. L-a framantat, l-a pus in pungi, a inceput sa cotrobaie prin sertare, a incercat sa isi taie unghiile cu patentul.

martisoare-cu-daria-3

Eu mi-am vazut de treaba mea cu martisoarele si Daria de a ei. S-a descaltat sa probeze pantofii cu toc si m-a intrebat mirata unde sunt tocurile de la niste balerini, s-a urcat pe fotoliu si a vorbit la telefonul vechi. Aceleasi lucruri le face, ii sunt dragi, sunt bucuriile ei.

martisoare-cu-daria-1

9 responses »

Lasă un răspuns

