Cum apare iarna cand nu o mai banuiam

Standard

Eu care nu ma uit la TV nici macar la meteo, nu ma asteptam la ninsoare. Astazi dimineata cand am facut ochi, si eu si fiica mea am ramas uitandu-ne pe geam „ninge mami, ia sa iti arate mami pe geam”.

Si apoi mi-am amintit ca azi vroiam sa scriu despre cadoruri de primavara. Asa ca schimbam planul si va povestesc despre articolele calduroase pe care le avem in magazin.

set-iarna

set-caciula-fular

p1140704

pelerina-interesart

La sfarsitul zilei le veti putea gasi si pe site, pentru cei care nu sunt din Bucuresti si vor sa le achizitioneze.

Later edit:  Deja le puteti gasi aici .

Lasă un răspuns

