Maini indemanatice

Standard

Revin dupa cateva zile in care nu am avut pofta de scriu. Mi-am propus sa reimprospatez produsele din magazin, si fara sa vreau vad ca de cateva ori pe saptamana imi vin lucruri noi.

Astazi sa scriu despre Iza si Dora, care sunt cel putin unice prin maiestria mainilor lor.

Pe Iza o cunosc personal, ne vedem rar, dar imi face placere sa vina la noi. Imi plac lucrurile ei, rabdarea, si talentul si imi mai place ca totul este pura pasiune. Ea mi-a vorbit prima despre greutatile pe care le-as putea avea cu magazinul, dar intr-un mod deloc descurajator, e blanda si de aici si frumusetea lucrurilor ce ies din mana ei.

iza-pt-interesart-2

Tocmai isi pune in valoare ideile cu bijuterii vintage si noua ne-a adus primele creatii.

iza-pt-interesart-1

iza

Dora in schimb, nu am cunoscut-o niciodata, dar mereu ma incanta. Nu stiu pe nimeni care sa manuiasca asa bine materialele, sa le imbine in asa intr-un mod placut. Mereu imi trimite in pachet surpize, materiale, snururi, pentru bijuteriile mele.

dora-pt-interesart-1

dora-pt-interesart-2

dora

12 responses »

  1. Ideea magazinului este extraordinara si ar trebui sa mearga.
    Te intereseaza vreo colaborare – respectiv bijuterii vintage? Pandantive si brose?

  2. and it has so happened:) De 8 martie my dear husband a venit cu al treilea colier Multumesc Valen ca l-ai invatat de bine:D

  3. Buna ziua- am vazut site-ul dvs. Mi-a placut tot ce am vazut.Felicitari pentru tot ce ati realizat. Si mie imi place sa lucrez.Sunt pensionara si ma straduiesc sa-mi mai maresc putin bugetul,dar la noi este greu de vandut.M-ati putea ajuta. Stiu sa fac felicitari,sacose-posete … Credeti ca este posibila o colaborare ?Va multumesc anticipat .Elena

Lasă un răspuns

