Prima nunta

Standard

… in acest an a fost a unor oameni extrem de draguti. Au intrat la mine in magazin, foarte hoatati si cand i-am intrebat daca ii pot ajuta, mi-au spus ca au nevoie de marturii pentru sambata viitoare.

Pana am spart gheata, am venit cu ceva propuneri timide, da incet am reusit sa gasim un model care sa le placa si sa il pot face in 5 zile:).

A iesit ceva pe care o sa vi-l arat maine, pentru ca tocmai am constatat ca aparatul a ramas acasa.

Astazi au venit la mine, si pareau multumiti. Erau bucurosi si se uitau dupa modele de invitatii pentru botezul bebelusului ce il asteapta.

Felicitari, casa de piatra si o viata fruumoasa dragii mei Cristina & Orlando!

Si pozele:

marturii-co-interesart-5

marturii-co-interesart-6

Lasă un răspuns

