Post Wedding Fashion Show

Standard

In weekend am fost inconjurata de rochii de mireasa, invitatii si viitori miri grabiti sa gaseasca cele mai originale accesorii pentru nunta.

Este prima data, cand particip la un targ de nunti si daca ar fi sa imi exprim parerea, sincer nu a fost unul foarte reusit. Dar pentru ca nu sunt carcotasa, iau cele mai bune lucruri din fiecare intamplare.

Am avut ocazia sa imi revad doi colegi de facultate, viitori miri, am intalnit oameni care s-au bucurat de lucrurile facute de mine, si mai mult au fost entuziasmati de ideea de a-si crea accesorii de nunta dupa propriile dorinte.

M-am jucat cu florile pentru a dezvalui aranjamente florale potrivite pentru nunti. Mi-au lipsit nuntile🙂. Incantare pentru toate simturile! Parfumul trandafirilor roz, mirosul intepator al eucaliptului, si orhidee. Iubesc orhideele!

aranjament-nunta-interesart-2

aranjament-nunta-interesart-1

Am avut si lime si perle, cufere cu secrete, felinare albe.

aranjament-nunta-interesart-3

Mai zic doar bijuteriile de mireasa si accesoriile de par, impodobite cu perle, pentru mirese nesuperstitoase, iar despre invitatii, marturii si alte accesorii de nunti, alta data.

bijuterii-mireasa-interesart

One response »

  1. Pingback: Dungile magazinului meu « Interesart Blog

Lasă un răspuns

