De ce iubesc „serviciul” meu…

Standard

… pentru ca imi pot permite sa ma trezesc tarzi luni dimineata. Asa am facut azi, am platit facturi, m-am plimbat pe strazi, pentru ca e soare si frumos.

Am mancat o briosa si ambaut un capucino spumos cu scortisoara cu o prietena.

monday-cofee-1E placut sa iti poti permite luxul ca intr-o zi sa ajungi tarziu la serviziu, sa gusti savoarea orasului. Partenera mea de capucino, din dimineata aceasta, imi povestea cum a citit un email foarte lung, in care se spunea cum ar trebui sa ne relaxam, sa facem lucrurile cu calm si sa ne bucaram de ele, sa nu lasam viata sa treaca pe langa , ci o savuram.

monday-cofee-3Am fost apoi la Sala Dalles, unde cartile sunt minunate. Acolo este imposibil sa nu iei ceva, sunt carti straine unde nu le gasesti niciunde in Bucuresti. Asa ca am plecat acasa cu o carte colorata, care sa ma inspire.

monday-cofee-5

10 responses »

  1. A, ai baut un capuccino cu Liuba🙂 Salutari si de la mine, daca te mai vezi cu ea!
    Draga mea, te invidiez pt viata asta de „loisir”🙂
    Vorbim… Te pup, Anca si fetele.

  2. Da…. cunosc sentimentul… din fericire pentru mine mi-am aranjat in asa fel incat in prima zi de sapatamna, dupa un weekend lung, sa ajung mai tarziu la lucru… nu am partenere la capucciuno (esti invitata oricand) dar savurez o cafea pe terasa mea cu laptopul in fata si bineinteles navigez aiurea pe net :-)))

  3. Salutare! Si salutari si Liubei daca te mai vezi cu ea…

    Cat despre serviciul tau, sunt sigura ca nu il privesti ca atare…e mai mult o pasiune si e normal sa pui suflet…mi-as dori si eu ceva de genul…si cred ca in curand o sa-mi fac timp si pentru pasiunile mele…e tot in zona artistica ca sa spun asa numai ca cred ca imi trebuie ceva mai mult capital de inceput…poate povestim intr-o zi la o cafea…sunt prin Bucuresti urmatoarele 3 saptamani. Oricum, keep up the good work!

  4. Pingback: Zile bune « Interesart Blog

Lasă un răspuns

