Sweet pink

Standard

Cred ca m-a izbit ceva de cand m-am intors in tara si pentru ca aseara am fost singura si am avut vreme sa ma gandesc am reusit sa ma intristez. O prietena buna divorteaza si asta m-a intors pe dos. Nu m-as fi gandit, nu suna in mintea mea real.

Pe fondul gandurilor astea si combinate cu diverse telefoane de dimineata, am reusit sa ma indispun. Insa pe drum. am vorbit la telefon cu cea mai buna prietena si colega de banca din mea din liceu, tare bine mi-a facut. Ne vasusem intamplator, acum cateva zile si nu am apucat decat sa schimbam numerele de telefon. Era neschimbata Madalina, si ea zice la fel despre mine, desi parca nu se pare. Am stat la povesti 40 de minute. A fost spumoasa discutia, m-a incantat.

p1140310

Cireasa de pe tort au fost florile roz pe care mi le-am ales din florarie. Sunt dulci ca o bomboan fondanta, le-am ales, le-am mirosit, le-am pipait. Iubesc florile, mirosul lor. Ma binedispun.

p1140303

Astazi am o dispozitie roz si pregatesc ceva delicios….

Lasă un răspuns

