North Sea

Standard

Nu m-a tentat niciodata sa merg iarna la mare, de fapt nici nu imi place marea. Mai mult cred  insa, ca imi displace ideea de stat soare, in caldura. Altfel vad eu marea, sub o umbrela, nu foarte cald, un vanticel sarat, care sa adie usor. Parca asa imi place.

p1000201

Asa ca nu mi-a sunat bine o vizita la Marea Nordului la sfarsitul lui decembrie. Aici si in august e prea frig pentru mine. Am apucat sa ii promit Dariei si asta a fost sigurul lucru care m-a facut sa nu ma razgandesc.

Infofoliti pana peste poate, ne-am oprit sa ne incalzim cu un ceai la un bar pe plaja. Spre marea mea bucurie nu a batut vantul si era soare.

p1000213Iesirea a fost peste asteptarile mele. A fost atat de frumos incat nu ne mai lasam dusi. Am alergat pe plja, ne-am bagat mainile in apa, am simtit aerul rece si sarat. Ne-am incarcat bateriile!

p1000220

Si nici localnicii nu pareau speriati de ideea de iarna. Au iesit cu totii la adunat de scoici si aerosoli.

p1000237

Lasă un răspuns

