Am avut placerea…

Standard

Sa lucrez pentru o firma ceva mai multe esarfe si cravate din matase pictate manual. Ce mi-a placut foarte tare estea nu au vrut ca majoritatea sa pictez sigla firmei ci a fost o adaptare a ei, astfel incat obiectele sa poata fi purtatate si dupa aceea.

p1130704

Mi-a placut tare mult sa lucrez la ele, si mi-a mai placut sa fac ambalajele, care au fost in culorile evenimentului, alb&negru. Pret de cateva saptamani atelierul meu a fost plin de esarfe si cravate. Ba chiar si magazinul, pentru ca nu am incaput doar in atelier.p1130708

p1130705

Lasă un răspuns

