In magazin miroase a vanilie si a brad

Standard

Am reusit sa fac si coronite, care din pacate si-au gasit stapan inainte de a le face poze, dar mai fac. Am ins schimb tablouase frumos pictate, oameni de zapade felicitari de Craciun, ornamente de brad. Totul invaluit in miros de vanilie si brad.

p1130829
Am impachetat zilele acestea, mai multe cadouri decat am facut-o, cred ca in toata viata. Mereu ma straduiesc sa fie altfel, sa aiba ceva diferit.

p1130830
Toata lumea framata, mai sunt doar cateva zile pana la Craciun.
PS: Au venit manusi de barbati si asa deschidem seria cadorilor pentru domni.

p1130826

2 responses »

  1. Imi plac atat de mult bijuurile tale!!! Felicitari pentru ca ai reusit sa-ti implinesti unul din cele mai arzatoare visuri, acela de a avea un magazin real, nu doar virtual, pe care ai reusit sa ti-l decorezi asa cum ti-ai dorit. Inca nu am reusit sa ajung sa-l vad, dar sper ca ajung pana nu intri in vacanta.
    Iti doresc un sfarsit de an linistit, cu miros de vanilie, si fie ca anul ce vine sa-ti aduca numai bucurii.

Lasă un răspuns

