Eu nu apuc sa scriu

Standard

Daca nu ar exsita notiunea de sfarsit de an, oamenii ar fii mai putin stresati. Astept cu ardoare ziua de marti, pentru ca atunci, pentru mine se termina cu munca. Plec in vacanta si stau trei saptamani, nu am mai avut asa o vacanta de mare, de la nunta.

Si resimt oboseala sfarsitului de an, dar sfarsitul de an nu este decat in mintea mea, pentru ca 31 decembrie este o zi ca oricare alta, si nu sterge oboseala, stresul si nervii acumulati.

Stau de cateva zile fara internet si in acest timp mi s-au plimbat prin minte tot felul de ganduri pe care as fi vrut sa le scriu si acum constat ca nu mai am timp. Sigur vreau sa ma dsiciplinez la anul si sa fiu mai organizata.

De ceva vreme, au fost oameni draguti care au zis frumos de magazinul meu si atunci o sa incerc sa ii adun mai jos pe toti.

Denisa a venit la noi tocmai de la Hunedoara, si a fost frumos sa povestim.

Lola si ea a trecut pe aici, si ea a venit si mai de departe.

Mihaela a fost si ea si a avut mai multe emotii ca mine.

Una peste alte este frumos la magazin, asa agitat, vin oamenii pe care nu ii cunosc si cu care povestesc… Asa cum mi-am dorit.

Lasă un răspuns

