Am impodobit bradul si cadouri de Craciun

Standard

Ieri am venit la magazin, doar sa facem bradut. Nu stam acasa deloc de sarbatori, anul acesta, asa ca vom avea brad p1130710decat la aici. E unul micut si artificial, am spus sa devenim responsabili fata de mediu.

Am luat globuri arginti si albastre sa se asorteze cu dungile, si ne-am apucat de impodobit si ne-am simtit ciudat.

p1130716

Mereu acasa impodobim in ajun si cum ieri a plouat si apoi a fost soare, parca nu a parut vremea de globulete.
Am facut langa brad un colt cu bunatati de iarna. Cercei braduti, felii de lamai, clopotei, ornamente de brad si felicitari.

p1130744

p1130745

p1130743

Lucrez saptamana aceasta la decoratiuni de Craciun, coronite, obiecte pictate si magazinul va fi plin de cadouri petru cei dragi nou.

Va astept cu mult drag.

Lasă un răspuns

