Vine primul mos

Standard

In seara asta vine Mos Nicolae.  Imi pare rau ca nu am avut timp sa ma pregatesc cum se cuvine. Dar voi cumpara material rosu si ii voi face o cizmultita Dariei, ca sa gaseasca cadourile acolo maine dimineata.

Astazi la magazin au venit numai domni, in cautare de cadouri. Mereu mi face placere sa pregatesc cadouri pentru cele dragi lor. Sunt asa dezorientati cand intra in magazin, si tanjesc dupa orice sfat, sunt incurcati de intrebarile noastre si ne multumesc sincer ca i-am scos din incurcatura.

Pentru placerea de a ii cunoaste am vrut sa am magazin, si acum ma pot bucura in voie.

Am avut o zi prea intunecata astazi dar spre seara lucrurile se limpezesc. Mai am putin de lucru din comanda mea imensa pentru o firma si atunci o sa ma bucur cu adevarat de mos.

Ps: astazi mai sosesc noi minunatii la magazin

Lasă un răspuns

