Despre ultima nunta

Standard

Am vorbit desprea nunta Alinei, a fost ultima pe anul asta, si cred ca cea mai grea din toate.

Am fost cu toate pe ultima suta de metri, orice telefon de la Alina ma inspaimanta. Imi zicea „mi-au mai confirmat 10 persoane, mai am nevoie de marturii”.

aimg_9738_ok

Marturia a fost cea mai complicata din cate am facut eu, de fapt a fost combinatia dintre 2 marturii propuse. Eu nu ma gandesc deloc atunci cand propun o varianta, ca va trebui multiplicata cu o suta, eu insisit pe detalii care apoi sunt greu de realizat.

Locatia nuntii lor este una de vis, palatul Snagov, este un loc cum nu credeam ca exista in Bucurestiul nostru plin de praf. Acolo cand am ajuns si am oprit motorul masinii se auzea linistea, era racoare si pace. Sala era parfumata, iubesc mirosul salilor de nunta, de fapt mirosul florilor proaspete. Impresionant este cuvantul cel mai potrivit pentru decor si locatie.

aimg_9732_ok

Pe Alina nu am apucat sa o vad, dar am vazut pozele si a fost superba. Diafana si delicata, cu nimic opulent, zambitoare si frumoasa.

aimg_9692_okLe doresc ca viata sa le fie presarata cu bucurii, sa fie fericiti mereu ca in ziua nuntii lor. Sa va iubiti dragii mei!

bimg_0145_ok

3 responses »

  1. Multumim mult:) Valen s-a descurcat strasnic, noi eram depasiti de situatie, sunau telefoanele cu confirmari, au venit 284 de oameni finalmente, in loc de cei 200 planificati:)

  2. Pingback: Sa fie flori « Interesart Blog

  3. Pingback: Cununia Feliciei « Interesart Blog

Lasă un răspuns

